tisdag 13 juli 2010

Jag lever, jag har bara gått in i sommarbubblan!

Idag för första gången på länge regnade det i Örebro. Jag och mina vänner bestämde att vi tog a day off från häng och påhitt. Jag kom hem från jobbet idag, sov i två timmar sen har ja tvättat, tränat och pysslat lite. För första gången på länge har ja bara varit hemma en kväll. Detta gjorde också att ja kände att jag minnsan kunde ta mig tid och skriva ett litet inlägg här. Men förmodligen blir det inte så mycket skrivande under en tid framöver ändå. På sommaren går ja in i en annan bubbla.

Sommaren knallar på, händelserik och spännande. Det är varmt, roligt och härligt! Jag går och städar på dagarna nu i några veckor, det funkar. Tidiga mornar där klockan ringer runt sex snåret men det funkar. Det gäller att inte känna efter. Några veckor till med jobb sen lite ledigt med Grekland och lite så. Oslo blev (för de som inte vet) inställt, mer krångel än belöning så ja blev kvar i Örebro och det känns ändå väldigt bra!

Nu ska jag hålla kväll och önskar alla en fortsatt trevlig sommar.
På återseende!

1 kommentar:

  1. Det är så gott att du är hemma i Örebro.Och kul att din blogg lever. Fortsätt och skriv - det gläder så många av oss!

    SvaraRadera