fredag 12 februari 2010

Inte så mycket vettigt att komma med

-Jag har ont i huvudet och i halsen.
-Har inget vettigt att skriva alls.
-Jag har panik för att jag inte har panik.
-Tenta om en vecka.
-50 års fest ikväll hos moster Nitan i V-rås.
-Elin är hemma - yey!
-Man kan se asfalten ute på gatan
-Det hänger livsfarliga istappar överallt.
-Jag är inne i värsta pesto-perioden. Allt jag lagar är med pesto.
-Träffade Fruttis på JC idag och snackade lite skit med henne.
-Vissa utgifter i livet känns så sjukt onödiga.
-Eftersom jag numera "extra jobbar" så unnade jag mig idag en tröja till kvällen.
-Jag drömde att jag var jagad och vilse, hotad till livet, tillslut kom ja in på Coop och fick låna en telefon, jag ringde min pappa och grät och sa att ja behövde hans hjälp.
-Jag ska bli diplomerad massör
-Jag är förväntansfull inför våren
-Im out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar