måndag 8 mars 2010

En sjuk måndag!

Måndag:
Jag har en hals som i två dagar försökt ta livet av mig med sin smärta, jag botar det bästa jag kan med Strepsils, alvedon, varmt/kallt och mycket sömn. Dock inte gett med sig för det. Två nätter i rad har jag nu sovit riktigt dåligt på grund av denna hals. Inte kul! Jag har spelat massa handboll i natt också helt klart intressant.

Förövrigt så är det soligt ute, ganska varmt också så vitt jag vet. Hoppas det blir sol i morgon också,för då kommer ja minnas den 9:e mars som en solig och fin dag då lilla E kom till världen. Ska bli så spännande. I och med det kommer också lille Al till mig i eftermiddag, vi ska ha myskväll, äta godis och glass och pizza och kollat på film, på hans beställning. Vi får se om det blir så! Men mysigt ska vi i allafall ha det!

Jag har förövrigt två Strepsils kvar, de känns mindre bra för ett nytt paket på apoteket kostar 82kr!

Nu ska ja försöka vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar