tisdag 9 mars 2010

Hur man ser på sig själv!

Att välja hur man ser på saker:

Idag är (tyvärr) återigen en dag av lite missmod. Jag vet dock precis vad det beror på och det är ju att jag är sjuk. Jag har inte kraften att tänka förnuftigt eller positivt just nu. Mest bara deppig och uppgiven, orolig för tentaresultatet som kommer på torsdag och som jag är väldigt säker på att jag inte kommer klara. Jag är orolig för kommande kurser. Jag är orolig för sommarjobb, för väder för vänner för mig mig själv och för livet. Men! Det är tur att man i sånna här stunder har kompisar ( Maria och Elin idag) familj, och bra filmer som piggar upp. För egentligen är det här en underbar dag där världens finaste lilla flicka kom till världen, det har varit soligt och jag har fått massa tid med lille Alvin. Men jag mår helt enkelt inte bra bara! Mamma lyckades bra med lite inspirations mail och bilder. Sånt funkar på mig och i morgon hoppas jag på att min kämparglöd ska vara tillbaka, att jag ska vara frisk och att jag ska få den där känslan i kroppen som säger till mig att jag minsann ska fixa det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar