lördag 6 mars 2010

Diverse inlägg

Diverse är mitt nya favorit ord, så nu blir det ett inlägg där jag ska berätta om diverse saker.

- Är glad för diverse saker, typ solen!
- Har hunnit med att göra diverse grejer såhär långt denna helg, bland annat diverse vurpor på stan.
- Borde plugga diverse saker men väljer att göra diverse andra saker istället, typ kolla på diverse matcher i Idrottshuset.
- Har kommit på att Peter Jöbacks Hollow ger mig diverse power! Ja gillar låten mer och mer.
-Har många diverse saker i skolan nu
-Ser fram emot våren och andra diverse roliga saker
-Har fått diverse hang-up på Salem Al Fakirs - Keep on walking
-Diverse, diverse, diverse. Nu har det ordet blivit helt knasigt och jag kan inte säga det mer. Bjuder på lite bilder istället!



Maria och jag njöt av varsin kaffe på Rådhusets trappa



Har varit diverse te-kvällar med tjejerna i veckan.



Jag och min fina syster, Alvin 3,5 år tar bilden, otroligt skillad!



Alvin bjuder på sig själv och drar en pose! Underbar!



Diverse pose, bild av Alvin!

Det om det!
Säger hej då och diverse annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar