tisdag 16 mars 2010

Guess who?

Tillhörande musik: Salem Al Fakir – Brooklyn Sun

Varje gång jag träffar dig blir jag glad och varm och det ska gå väldigt långt för att jag ska tröttna på dig.
Ibland ses vi inte på jättelänge, men desto gladare blir jag när vi väl ses igen. Med dig blir allt så mycket roligare, för när du är med, ja då vill helt plötsligt alla vara med och alla blir på något vis mer hoppfulla. Snacka om att ha inflytande på människor! Du sätter verkligen färg på människor som ingen annan kan, de som varit helt nere lyckas du få liv i bara genom att finnas där. Med dig kan man umgås själv och må bra av det resten av dagen, men du är också så otroligt bra att umgås med tillsammans med andra. Just nu är du alldeles i närheten och det gör mig så glad, du kikade på mig när jag vaknade i morse, du höll mig sällskap hela förmiddagen och även om jag önskar jag kunde tillbringa mer tid med dig idag så känner jag ändå din närvaro och kommer göra det resten av dagen.  Hoppas dock att du stannar, hoppas du är med mig i morgon också. Om inte, så kom tillbaka, snart! Det blir nämligen så tomt när du går, då lyser du verkligen med din frånvaro. Du är dessutom den enda som får mig att känna mig fin i solglasögon. Tack för att du finns! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar