lördag 15 maj 2010

Sommarkänslor och lite bilder på det!

Jag går hem från Maria, det är varmt ute. Jag är mer varm än kall trots den sena tiden på dygnet. Jag blir glad och njuter av den lilla nattpromenaden hem. När jag kommit upp i mitt lägenhetshus och sedan kommer ut på min lilla gård, min oas och min alldeles egna uteplats som är fint inredd, då luktar det sådär sommrigt. Det går inte riktigt att beskriva, men doften får mig att minnas förra sommaren. Precis tillbakaflyttad till Örebro, därav sov jag på en extra säng som var 80cm bred, jag hade inget köksbord och inte speciellt mycket av något. Men! Det var en av mina bästa sommrar. Sigur Ros spelades nästan varje kväll, guitar hero - period utan dess like, longboard åkning i natten (hände iofs bara en gång), parkhäng, massa roligheter med kompisar, bad, Dublinresa, Skånehäng, sol och grill. Det var en bra sommar. Så nu lyssnar jag på Hoppipolla tittar ut på natt-trafiken som susar utanför och njuter av att jag är ledig och att jag mår bra!

Därför bjuder jag helt enkelt på lite bilder från förra sommaren!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar