lördag 9 januari 2010

Rycker upp mig!

En vecka till tenta. Nu går jag in i min bubbla, bangar alla aktiviteter, matcher och träningar. Städar inte, diskar knappt, duschar om det verkligen behövs och sen pluggar jag. Har varit eländigt negativ och lite orolig då jag inte känt igen mig själv. Men med lite oxfilé i magen, några bilar, 6 klementiner och en lugn kväll så är jag fit for fight! I morgon börjar mitt maraton-plugg! Jag ska fixa det här! Jag ska kriga, kriga mot de elaka enzymerna och hormonerna, göra en glidtackling på cirkulationssystemet, tunnla respirationen, tittfinten på matspjälkningssystemet, och dra en knock out på urinsystemet och njurarna. Jag är laddad och klar! Nu sover vi lite till det här, i morgon går tenta-tåget.

Dagens godingar:
Frida som skjutsa mig till skolan och till Bricke b.
Systerson som puss-attackerade mig och tog roliga bilder
Syster som gav mig god mat
Mamma och Kenneth som muntra upp mig i mitt deppande



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar