lördag 2 januari 2010

Utmaning nr 1

DAGENS UTMANING:

När jag var ute och reste i Australien fick jag ett ryck och ville höra av mig till en person som tidigare stått mig väldigt nära. På grund av olika skolor, olika aktiviteter, olika vänner, etc så hördes och sågs vi nästan aldrig. Jag skickade ett mail till henne där jag enkelt sa att jag jättegärna ville träffa henne när ja kom hem och att hon betydde otroligt mycket för mig. Så blev det också, idag är vi närmare än vi någonsin varit, jag är SÅ glad att jag skrev det där mailet.

Så nu utmanar jag dig att höra av dig till någon som du inte talat med på väldigt länge, eller som du bara glidit ifrån av olika anledningar. Ett sms, ett mail eller ring! Det kan bli något bra! Vad har du att förlora mer än att personen i fråga inte svarar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar