måndag 18 januari 2010

Tristess

På något vis är det alltid lika intressant. Jag är ledig hela dagen, ingen träning, inget att plugga och...INGET ATT GÖRA! Tristessen slog mig hårt idag.Jag får kolla på film, gå på stan, träna och pyssla i lägenheten. Allt det som jag längtat så efter under min intensiva plugg-period. Är det då inte lite intressant, att allt de där intresset, är som bortfluget när jag väl kan. Dumt! Otroligt dumt, men ingen direkt nyhet.

Dessutom är det snöblask ute, och det är grått och snöar massor. Man bli inte jättepeppad på att gå ut. Överväger i allafall att springa några kilometer på bandet. Bara för att göra mig av med lite endorfiner och inte känna mig som en saccosäck.

I morgon rullar jag och M mot Stockholm. Shopping och nöje väntar. Dagen avlutas med att hämta J & A på Arlis! Det gillar vi!



Welcome home darling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar