måndag 5 april 2010

Allt som allt en underbar dag!

09.30 - Klockan ringer. Det snöar ute, jag blir arg och somnar om
10.00 - Jag vaknar till, har ångest i magen över kommande grejer i skolan orkar inte ta i tu med det, blir arg och somnar om.
10.30 - Jag vaknar av mig själv. Snöar fortfarande ute, har fortfarande ångest, blir arg, men går upp.
11.00 - Går hem till mamma och äter frukost med henne och Kenneth, pratar om Prag och har trevligt.
12.00 - Går hem till mig igen. Sätter på hög musik och städar min lägenhet som min kära mormor och morfar ska få övernatta i.
13.30 - Hem till mamma igen, där är kusiner med sin mamma samt mormor och morfar på plats.

Därefter rullade det på, syster med familj kom, och även Pappa, Monica och Elsan! Vi firade allt som gick att fira med massor av god mat gjord av Minnia och Erik.  Paket öppnades, minnen togs upp, filmer från tidigare träffar visades, det hinkades kaffe och god efterätt. Jag gick loss på pappas kamera, och kvällen avslutades med att sista gänget åt goda kvällsmackor som avnjöts tillsammans med mer kaffe, immitationer, berättelser och skratt.

Allt som allt, en underbar dag! Snön stanna inte kvar, ångesten har lagt sig och jag mår bra!
Ligger nerbäddad i soffan hos mamma och Kenneth, jag samlar mod kraft och ork inför det som komma skall! Jag ska fixa det!

Imorgon ska ja cykla till skolan - våren is here!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar