tisdag 27 april 2010

Hiter väll jag i!

  •  Hur kan det var motvind åt vilket håll man än cyklar åt? Eller är det jag som cyklar så fort så det bara känns som det? Hur som helst så var det så idag och det var störande. Får jag inte medvind i morgon så gör jag slut.

  • Har mått illa i flera dagar och jag förstår inte varför. Jag spyr inte och har inga andra besvär heller. Efter att ha gjort en utredning på mig själv med hjälp av tidigare kunskap och google så har jag uteslutit olika alternativ och kommit fram till att det antingen nått fel på mitt balansorgan, eller så är det bara ett virus eller någon bakterie som helt enkelt satt sig på magen.

  • Jag har kommit fram till att jag måste gå om folk som går mindre än  5 meter framför mig, även om detta betyder att jag måste öka takten markant.

  • Fortfarande har folk inte förstått det underbara med snabbkassan på Ica. Och nej, det krävs inte självscanning, bara ett betalkort. Men jag tackar för folks osäkerhet och vana att ställa sig i de "vanliga" kassorna, då jag får fortsätta njuta av alla förvånade blickar då jag susar förbi de långa köerna, betalar mina saker och är ute på ett litet kick. Småsaker som förgyller min vardag.

  • Jag har lärt min systerson som är 3,5 år att säga: "Skiter väl jag i" Men han säger det på sitt söta och mycket finare sätt nämligen; "Hiter väl jag i!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar