måndag 12 april 2010

Skitnervös med fräknar på näsan

Jag ska på praktik i morgon och jag är skitnervös för att jag känner att jag inte kan någonting och har glömt bort att skaffa innetofflor


 Jag ska ut och springa i morgon och är skitnervös för att jag INTE ska springa själv, jag ska springa med någon som förmodligen springer mycket snabbare än mig.

Jag ska påbörja träningsprogram inför tjejmilen och är skitnervös för jag är rädd att ja inte kommer hålla i träningen hela sommaren

Jag har inget sommarjobb klart, och är skitnervös för att jag inte kommer få något heller

Har förövrigt fått ett riktigt wake up call! Ett positivt sådant!
Dessutom mår jag bra! Haft en jättebra dag med sol, jätteskön springtur, lite plugg och en lugn och skön dag.

Så nu är det med mina klassiska "det börjar bli sommar fräknar" på näsan som jag säger godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar