onsdag 21 april 2010

En dag i trötthetens tecken!

 Ikväll hade jag tänkte göra något kul då jag går kväll i morgon, men såhär blev det:
  • Först tänkte jag åka till Västerås och kolla på handboll. Bangade. För trött.
  • Då jag inte skulle åka till Västerås så tänkte jag att jag i allafall kan dra ut och springa. Bangade. Dåligt väder. För trött.
  • Men plugga lite måste jag ju göra. Bangade. Somnade till That 70's show istället.
  • Bestämmer mig för att göra nått kul av kvällen och hänga på Gustav till Frimis. Bangade. För trött.

    Jag har varit konstant trött i snart två veckor, om jag sätter mig ner så somnar jag. Snart är det ett slut på detta vansinne! Kvällen gjorde dock av Elin. Ett sms, ETT och hon får mig att le! Det räckte minnsan för att denna gråmulna onsdag som gått i trötthetens tecken ändå skulle sluta rätt fint!

    Nu går jag i allafall och lägger mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar