söndag 4 april 2010

Prötö med ö är köl!

Påskhelgen börjar lida mot sitt slut. Det har varit några otroligt sköna och bra lediga dagar. Massa tid med vänner, har strosat runt på stan, sprungit, ätit goda saker, haft roligt och ja bra dagar helt enkelt!
Nu sitter jag ihopkurad och är skönt trött. Elin kommer när som helst, ljusen är tända, och film snack och annat väntar. I morgon kommer det spåra! Då kommer alla mina bästaste bästa! Hela tjocka släkten, nästan i allafall! Men många och jag antar att det blir massa god mat och sådant där. Jag tillsammans med kusiner börjar snacka skånska för att det är kul, man pratar gamla minnen, man får höra om tokiga saker man sa när man va liten. Men framförallt, har man trevligt! Ser fram emot det väldigt mycket!

Annars:
Har börjat vänja mig vid nya håret
Skänkte bort pant-pengarna till Röda korset.
Lagade mat idag för första gången på länge
Vårkänslor och jeans-jacka 


Dessutom:
Prötö med ö är köl!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar